Maak je afspraak online:
- Op dit moment geldt er voor de avonduren een klantenstop. Je kunt eventueel wel reageren op vrij gekomen last-minute plekjes. Deze worden aangeboden op onze social media kanalen.
- Kun je geen passende dag of tijd vinden? Dan staat onze agenda helaas vol. Je mag echter altijd contact met ons opnemen. We plaatsen je dan op de wachtlijst en sturen je een bericht zodra er een plekje vrijkomt door annulering.
- Wil je een combinatiebehandeling reserveren (bijv. Henna Brows + Lash Lift)? Geen probleem, maar dat plannen wij graag zelf in. Dit kun je dus niet meer online doen. Neem even contact met ons op.
- Ben je een nieuwe klant en kom je voor het eerst? Dan vragen wij om een volledige vooruitbetaling van de gereserveerde behandeling. Je ontvangt hiervoor een (digitaal) betaalverzoek. Betaal je deze niet dan wordt de afspraak uit de agenda gehaald. Deze regel geldt alleen voor nieuwe klanten, dus als je voor de allereerste keer komt. Vervolgbehandelingen hoeven niet meer vooruit betaald te worden.
- Sorry heren, wij behandelen alleen vrouwen (daar ligt onze specialisatie).
- Let op: Je afspraak is goed doorgekomen zodra je een afspraakbevestiging via e-mail hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen? Dan is er iets mis gegaan en dien je contact met ons op te nemen.